csütörtök, december 25, 2008

Kiskarácsony bent

December 23. kedd

Ma még ultra stresszes napunk volt bent, aztán este 9 körül végre kiment (majdnem) minden munka, és már nem jött senki, így tesóm közölte, hogy akkor gyújtsam a gyertyákat, és énekeljük a Tannanbaumot. :) 

Az úgy volt, hogy még kora este kiszúrtam egy irtó nagy dobozt a szekrény legtetejére felrakva, gyönyörűen becsomagolva, nagy piros masni, stb., és kérdeztem Tengelt, hogy az kié. Mire ő kérdezi, hogy nocsak, kiszúrtad? Hát egy kuncsafté. Mondom persze, majd hogy ő azt viszi haza, meg hogy ne törődjek én most azzal. Hát jó.

Majd amikor tiszta volt a terep, és elkezdtük az ajándékozást, Tengel mondja tesómnak, hogy szedje le onnan a szekrény tetejéről az ajándékom. Én meg vigyorgok, hűha, én kapom ezt a nagyot, mi lehet ez vajon, bontom ki szépen, hát benne van a vízforralós doboz.. Nézem, aztán gondolom nagy ügy, végülis lehet, hogy csak ebbe rakták az ajándékot, hogy legyen valami formája.. Aztán belenézek, hát mit látok? Egy nagy acéllemez, egy üres fém teásdoboz és egy műanyag kajás doboz benne. :))))) 
Hát, kb. 5 percig röhögtünk.
Tengel nem normális, persze az ő ötlete volt. :)) 

Majd ezek után átadták az "igazi" ajándékukat, egy Nokia 6500-t, bronz színben. :)
Ez az, ami V.-é volt, csak ugye meg akartam venni tőle, de elsunnyogták nekem. :)
Tök szép, nagyon örültem neki.

Tesóm kapta a driftelést, hát alig jutott szóhoz, amikor meglátta. 
Jó nagy meglepetés volt, az biztos. 
Tengel Chanel parfümöt és hangoskönyvet kapott tőlünk, amikor elolvasta a hangoskönyv hátulján a leírást, somolyogva nézett rám, hm, na igen.

Szóval mindenkinek sikerült meglepni mindenkit, jó volt kicsit leereszteni a nagy stresszt, látszott, hogy mindhárman kicsit felszabadultunk, és oldottabb volt a hangulat már.

Aztán még bátyóval el kellett vinnünk valahova egy uccsó melót, majd hazaestem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most bepótolok minden elmaradt kommentet. Na jó, legalább egy párat. :)

Szóval, a teásdoboz meg az uzsidoboz mintha halovány célzás lenne, hogy kinek kell majd szorgalmasan megtölteni.. :P