csütörtök, december 25, 2008

Adidas outlet és kutyázás

December 21. vasárnap

Ma mentünk bátyóval az adidas outletbe délután. Előtte megbeszéltük, hogy az üzletben találkozunk, így odamentem fél 1 körül, Tengel épp nagy melóban volt, bátyó netezett, én meg olvastam, jól elvoltunk, mint valami családi idill otthon. 
Aztán kb. másfél óra múlva csendes hisztibe fogtam tesómnak, hogy menjünk már, mert mindjárt rosszul leszek az éhségtől, így elindultunk végre.

Először az ottani Mekibe mentünk, mert azt mondtam nekem már ez is jó, a szemét amerikai hamburger, csak együnk végre. Benyomtam egy menüt, bátyó egy salit evett, aztán még választottunk valami duplacsokis sütit a McCafés részlegből, igazából tök finom volt, ketten simán jóllaktunk eggyel. Azért meg kell hagyni, a karamellás sajttorta, és az epres szelet is jól nézett ki, jóóó nagy eprekkel a tetején.

Jól bevásároltunk bátyónak a férfi részlegen, már elkelt neki egy-két dolog, utcai ill. edzésre való cipő, rövidgatya, zoknik, stb. Én meg kaptam tőle egy edzőpólót (tök jó színe van, és kicsit gésás fazon), illetve egy jó kis rövidgatyát szintén edzésre, és zoknit.

Aztán még elmentünk a Mammutba, vettünk a keresztlányának játékot karácsonyra, meg anyuéknak egy olajradiátort, ugyanis már majdnem egy hete elvágták a gázvezetéket náluk a házban szivárgás miatt, így most nincs fűtés az egész házban, ergo megfagynak szegények.
Azt hazavittük és beüzemeltük nekik, bekaptunk valamit, aztán bátyó elvitt a MOM parkig, ahonnan mentem E.-hez Budaörsre.

A drága kutyus annyira örült nekem, hogy E. teljesen odavolt, persze én is, imádom a kis gengsztert. E.-vel alig tudtunk puszit adni egymásnak, mert először ugye Alinak kellett örülni, és agyonsimogatni.

Aztán csomót dumáltunk, majd levittük egy nagy esti sétára-labdázásra Alit, igazából tök jól esett ez a nagy séta a hidegben, egészen feltöltődtünk. Majd otthon már csak beestünk az ágyba, mert késő volt már, és másnap nekem mennem kellett dolgozni.

Nincsenek megjegyzések: