csütörtök, december 25, 2008

Kamikaze for 3

December 20. szombat

Ma is nyitva voltunk, volt egy kis forgalom bent. Utána még elugrottunk bátyóval Cs-hez munkákat vinni illetve hozni.
Úgy volt, hogy utána megyek Gabohoz, fel voltam pakolva mindennel, laptop, könyv, újság, hálócucc, váltás cucc, stb., erre mikor odaérek a Délibe, kihalt minden, sztrájk. Kicsit anyáztam, aztán felhívtam Gabot, együtt is anyáztunk egy kicsit, majd úgy döntöttünk, hogy akkor halasztjuk a dolgot sajna.

Elindultam haza, de aztán rájöttem, hogy ez az, amihez a legkevesebb kedvem van most, egyedül otthon lenni, így írtam egy sms-t a csajoknak, hogy nincs-e kedvük egy akármihez, szerencsére mindkettőjüknek volt éppen, így a Csokizóban kötöttünk ki.

Ettem egy salit meg egy fél csokis palacsintát, ittam Baileys-es cappuccinot, fűszeres csokis teát, és bedobtunk egy 3 személyes Kamikaze koktélt (2 rész vodka, 1 tk. limelé), ami mindhármunkra nagyon ráfért. Hát, mondjuk jöhetett volna egy üveggel is akár.

Nincsenek megjegyzések: