csütörtök, december 25, 2008

NOW WHAT?!

December 19. péntek

Este moziban voltunk a csajokkal, meg Bee pasijával. Igazából még valamikor múlt héten néztem ki ezt a filmet a Pesti Estben, az fogott meg leginkább, hogy Alan Ball rendezte, aki a Sírhant Művek c. fantasztikus sorozatot is, ami az egyik kedvencem, így felvetettem a többieknek, akiknek szintén bejött a dolog, így megbeszéltük, hogy akkor ma este megnézzük.

Shal előbb odaért, így én is elindultam, a Burger Kingben találkoztunk. Ittam egy cappuccinot, ami egészen iható formájú, meg egy narancslevet, mert már szomjan haltam.
Aztán irány a Toldi mozi! Nem is tudom voltam-e valaha ebben a moziban, de azt hiszem ezek után leszek.

5 dl.-es üvegpohárból inni a narancslevet a mozi alatt, annak határozottan van egy feelingje. Mintha otthon lennénk kb. :) Ezt az élményt fokozta csak, hogy rajtunk kívül alig pár ember ücsörgött csak ott, igazából teljesen mindegy volt hova ülünk.
És NINCS REKLÁM a filmek előtt! Szinte hihetetlen.

A film az Érzékeny pont  (Towelhead /Nothing Is Private) c., valamilyen oknál fogva két címmel is rendelkező alkotás.
Summer Bishil irtó nagyot alakít benne, a filmben 13 éves, míg a valóságban 20, hát ahhoz képest eléggé hiteles volt.  
Peter Macdissi meg egyszerűen csúcs, amit művelt. Komolyan néha akkorákat nyerítettünk rajta, és amikor elmesélem, mindenki azt kérdezi, vígjáték volt-e, pedig nem, hanem igenis dráma, méghozzá elég nagy dráma, pedofíl szomszéddal és rasszista libanonival, de ez a pasi csúcs, annyira jól játszott. 
Kedvenc momentum a filmből, amikor csöngetnek hozzájuk, és a reakció mindig egy ideges "NOW WHAT?!". Eszméletlen. :)

Nem csalódtam Alan Ballban, fantasztikus a rendezés, a szereplők, a színészi alakítás, a sztori.. Komolyan az év legjobb filmje nálam.


Nincsenek megjegyzések: