hétfő, december 29, 2008

Barátnős

December 25. csütörtök - 26. péntek

Csütörtökön pihi volt egész nap, reggel amúgy félálomban felriadtam, hogy úristen, hány óra, fel kell kelni, aztán realizáltam, hogy nem, ma nem kell, szóval látszik, hogy van mit kipihenni.

Aztán este fele elmentem Gabohoz. Malacozás, TV (Csak szex és más semmi, másodszor is jó film  volt), csokik, kekszek garmada, egymás megajándékozása (issteni a GINGERbreades kézkrém! IS!), illatgyertyák, habos-babos gabonakávé mézzel (NAGYON finom volt!!) dumálgatás, aztán egy jó nagy alvás.

Másnap kaptam kávét, gyümölcslevest és isteni finom répafőzeléket töltött husival. Még sose ettem répafőzeléket, de asszem bejövős nagyon. Gabot hagytam tanulni, én közben a könyvemet olvastam, ami annyira érdekes volt, hogy elolvastam az 1/3-át rögtön.

Aztán délután felkerekedtem, felmentem anyuékhoz, akik basszus már lassan két hete fagyoskodnak, ugyanis még mindig (!) nincs fűtés a házban!! Kb. mínusz fokok tombolnak a lakásban, egyetlen szobát kivéve, ahol az olajradiátor áll, ott elviselhető. Nonszensz.
Aztán hazajöttem, pihi tovább, netezés, bambulás, olvasás.. jó volt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A mézeskalácsos kézkrémre kíváncsi lennék, a répafőzelékre nem. :D