hétfő, december 29, 2008

Hova máshova

December 27. szombat

Bátyóval ma felkerekedtünk az IKEÁ-ba ülőalkalmatosságot és más apróságot nézni az üzletbe.
Amikor odaértünk, mindketten kellően éhesek voltunk már, így bementünk az étterembe, még sosem ettem ott, nagyon kíváncsi voltam.

Bee tanácsára mandulatortát és húsgolyókat ettem :), krumplipürével - és az nem igazság, hogy először az édességet kell kiválasztani, majd a főételt, aztán a csokis-meggyes palacsinta ott van a pénztár mellett..ehh.
De le a kalappal a húsgolyók előtt, tényleg irtóra el volt találva, a barna szósz is, és az áfonyalekvár is. A mandulatortát már nem bírtam megenni, ittunk még egy kávét is, de az nekem túl erős és savas volt ízre. Narancs és grapefruit juice- az vajon facsart csak vizezett?

Majd irány a kanapék világa, végül találtunk is egy méretben és árban tökéletes darabot, de sajnos túl világos és kényes huzat volt rajta, más színben meg nem volt, így azt beszéltük, hogy meglátjuk még mi legyen, nézzünk körül máshol is.

Azért persze vettünk néhány apróságot, részemről illatmécses, teatartó doboz, teatojás (hogy legyen kettő belőle itthon), szőr/szösz eltávolító henger, és két szép színű bögre (türkiz és barna), meg az üzletbe valamit még, (kissé bosszantó, hogy nem adnak ingyen zacsit, csak 40 Ft-ért, azért se kértem) aztán a kinti shopban vettünk egy DAIM-os mandulatortát estére Bee-hez, mentolos és DAIM-os csokit, és egy körtés cidert.

Majd bátyó ötletére bementünk még a KIKÁ-ba, ahol kb. 5 mp. alatt megláttuk azt a kis kanapét, ami pontosan illik az elvárásainkhoz, de persze nem volt belőle éppen, így leelőlegeztük, ők megrendelik, és elvileg januárban megérkezik. Néztünk még fogast és esernyőtartót (mi a frász kerül 16e-be egy esernyőtartón???), amit kinéztünk akasztót, abból nem volt olyan színben, az esernyőtartót pedig majd akkor, amikor megyünk a kanapéért.

Aztán felmentünk anyuékhoz, odaadtuk nekik a DAIM-os csokit, kicsit tévéztünk, dumáltunk, aztán bátyó hazament, én meg ott maradtam estig.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mandulatorta nagyon finom, a húsgolyó nem rossz, de inkább meghagyom nektek. :)

A gyümölcslé nem tudom, hogy facsart-e, de hogy vizezett, az biztos. (Azért iható.)

Hogy mi a frász kerül ennyibe egy esernyőtartón? Hát, ez a kérdés bennem is felmerült párszor vásárlásaim során. Az esernyőtartó kb. tetszőleges árumegnevezéssel helyettesíthető. :)

Névtelen írta...

Úgy értem, _a_ mandulatorta finom.