szombat, november 22, 2008

Sorozatmustra

Közben gondolkodom a karácsonyi ajándékokról, de az a helyzet, hogy még nem tartok sehol. Pedig ha kicsit leülnék meditálni egy papírral és egy tollal a kezemben, lehet, hogy egy idő után gyűlnének az ötletek, de még erre nem kerítettem sort.

Mindig van mit szöszmötölni, sorozatokat is töltögetek mostanság, nem mintha nem lenne már így is egy csomó, amit még vagy el se kezdtem, vagy nem fejeztem be.. De szeretek felkészülni ínségesebb időkre (lsd. ünnepnapok és hétvégék itthon).

Na, lássuk mik is várnak rám.

- Private Practice 2. évad - ahhoz képest, hogy az első évad pár része után kijelentettem, hogy ez azért annyira nem nagy szám, meg előre lehet tudni ki kivel fog összejönni (aztán végül nem is úgy volt), megszerettem, és vártam a következő részt.

- Született feleségek - N. adta oda az összes évadot kiírva, de még nem volt lelkierőm nekikezdeni..

- Californication - Irtó kíváncsi voltam erre a sorozatra a leírás alapján, meg ugye David Duchovny szerepel benne, rá is. Kicsit ugyan másra számítottam, de vannak benne különösen jó részek, szóval szerintem végig fogom nézni, ja, az egyedüli, ami nagyon idegesít, az David D. szinkronhangja - borzalmas.

- Skins - Tényleg nem használnám rá a tinisorozat jelzőt, mert annál sokkal több, és jobb. Még csak két részt néztem, de folyt. köv.

- 3 Lbs.. (Agykontroll) - Amennyit láttam belőle a tévében (kb. fél rész), az alapján House-utánzat a gyengébbik fajtából. Mindenesetre mivel megkaptam a kemény 8 részt DVD-n még szülinapomra a csajoktól, meg fogom nézni.


- Rejtélyes vírusok nyomában - Húúú, régen imádtam, amikor még ment a tévében, na persze leginkább Neil McDonough miatt. Azok a gyönyörű jéghideg kék szemek!!!

- Sopranos (Maffiózók) - Még egy részt se láttam belőle, de állítólag jó, szóval most letöltöttem az első évadot, aztán majd meglátjuk.

- Frasier a dumagép - Szintén megtekintésre vár.

- Scrubs - Mennyire vártam, hogy valahonnan meg tudjam szerezni, aztán mindenki a környezetemben azt mondta, nem is olyan jó, én meg még mindig nem néztem meg egyetlen részt sem.. Pótolandó!

- Rescue Me - Istencsászár sorozat, qrva nagy arc szereplőkkel, imádom. A 3. évad jön most.

- Grey's Anatomy - Mivel a tévében már lemaradtam, és inkább feliratosan nézném, letöltöttem. Második évad jön majd nálam.

- Dexter - 3. évad 2. rész jön. Kihagyhatatlan sorozat. Micheal C. Hall for president!

- Huff - Még bele se kezdtem, de érdekesnek tűnik.

- Studio 60 - Egy részt láttam csak belőle még, félálomban, úgyhogy meglássuk..

- My Name is Earl - Tegnap jött le két évad, csak jókat hallottam róla, nagyon kíváncsi leszek rá.

- Northern Exposure (Miért éppen Alaszka) - Anno kimaradtam belőle, így most pótolnám.

- My Boys

- Satisfaction - Egy bordélyház életéről szól, még nem láttam egy részt sem.

- Kitchen Confidential - Nagyon jópofa sorozat, sajnos egy évad után lelőtték, pedig szerintem igenis szórakoztató. Még hátra van pár rész.

Na jó, asszem már ennyi is sok.. Lesz mit néznem unalmas óráimban.

1 megjegyzés:

muzli írta...

Úristen, míg élek nem tudnék ennyit végignézni.