szombat, november 29, 2008

Házhoz jön a (mérges) futár

November 23. vasárnap

Úgy volt, hogy talán megyünk bátyóhoz nyuszizni (Wiizni), de végül nem jött össze, én sem voltam a helyzet magaslatán, ugyanis szombat reggel már arra ébredtem, hogy fáj a torkom, és bár egy Mebucain jótékony hatással volt rá, és vasárnap már nem fájt, de úgy éreztem valami mégse kóser, húzott az ágy, mint amikor az ember beteg.
Szóval jobbnak láttam pihenni inkább otthon, pláne, hogy kint hó is esett, annyira nem vágytam az utcára.

Mivel az éhenhalás szélén álltam, úgy döntöttem rendelek valami kaját. Amikor 1 és 1/4 óra elteltével se hozták, kicsit már stresszeltem, de kiderült, hogy a futár defektet kapott, küldenek egy másikat. A másiknak valamilyen rejtélyes okból kifolyólag elírták a kapucsengő adatait, amin megsértődött, és nem volt hajlandó lépéseket tenni az ügy érdekében, csak összefont karral duzzogott a lépcsőház aljában. Mikor hívott az operátor csaj, én lementem, és kábé én lettem lebaszva, mert neki elege lett. Hát anyád.
Na mindegy, végül megettem, nem is volt rossz, aztán csajokkal MSN estig, forró teák tömkelege, és gyógyulgatás.

Nincsenek megjegyzések: