szombat, november 22, 2008

BODIES és Dohányfüstmentes nap

Mivel csütörtökön láttam az újságban, hogy ma Dohányfüstmentes nap van, és ha a helyszínen vért adsz, ingyenesen megnézheted a BODIES kiállítást, gondoltam elmehetnénk, úgysem olcsó a belépőjegy.

Mivel senki nem ér nagyon rá, vagy nem érdekli, örültem, hogy tesóm mondta, hogy lehet eljönnek velem akkor G.-vel, majd megbeszéljük.

Aztán délután hívott, mondta, hogy lehet mégsem jön össze a mai nap, kicsit el is szontyolodtam, de aztán Gabo meg lebeszélt a véradásról, mivel nekem sincs belőle túl sok, és aztán hívott Tengel is, hogy voltunk-e, mert ha nem, akkor ne is menjünk, ugyanis ezren állnak sorba, ő se várta ki végül. Úgyhogy most megnyugodtam. :) De állítólag mostanában mindig ilyen sokan vannak, gondolom főleg hétvégén. De azért december 31-ig el kéne jutni, olyan kíváncsi vagyok rá.

A mai nap meg ilyen punnyadós, végre jól kialudtam magam reggel, aztán netezés, kaja, kávé, csajokkal MSN, estére tervezek nézni egy kis sorozatot, női újságok, MSN.. Néha jó itthon csak úgy lenni.

Nincsenek megjegyzések: