szombat, november 29, 2008

Egy újabb Woody Allen film, ami jó

November 24. hétfő

Shallal bevetettük magunkat este a Sugár Moziba, ha már úgyis ott volt épp az Örsön, tőlem meg egy köpésre van a metró.

Először - én naiv - azt gondoltam, hogy biztosan sokkal olcsóbbak ott a jegyárak, mint pl. a Mammutban, de megnéztem a neten, és ugyanannyi.. Kivéve szerdánként, amikor 800 Ft a Sugárban.

Pedig a körülményeket elnézve igazán csökkenthetnék a jegyáraikat, mert az biztos, hogy önszántamból nem megyek oda vissza egy ideig. A terem kicsi, és a középre szóló jeggyel beülhetünk a kb. negyedik sorba, ami kb. olyan, mintha otthon belenyomnánk az orrunkat a tévébe (élményileg legalábbis biztos).
A jegyeket pedig a büfében lehet csak megvenni, ami azt jelenti, hogy végig kell várni azt a hosszú sort, ami mind popcornra és kólára vár.

Film előtt ittunk egy finom cappuccinot a Byblos keleti kávézóban - egész kellemes kis hely, és tök jó arab zene ment. Mivel éhesek is voltunk, gondoltunk benézünk gyorsan a Subwaybe is, ha már ott volt mellette. Hát, húsgombócos szendvicset ne egyetek, ha kedves az életetek.

Na mindegy, maga a film viszont nagyon tetszett, Javier Bardem azért sokkal jobban illett egy ilyen jellegű filmbe, mint mondjuk a Szerelem a kolera idejénben a hősszerelmes karakterébe. Penélope Cruz nekem kicsit gyenge volt, Scarlett Johansson sem volt nagy durranás, én ezt a szerepet biztos másnak adtam volna, hogy hitelesebb legyen. Rebecca Hall viszont nagyon jó volt, a maga természetességével és színészi játékával. Kicsit zavaró lett, amikor rájöttem, hogy Javier Bardem szinkronhangja Ross doki a Vészhelyzetből :), de azért igyekeztem elvonatkoztatni.

A posztere is nagyon jó a filmnek, jól ki lett ez találva. És most már tényleg meg akarom nézni a Süti, nem sütit.

Nincsenek megjegyzések: