vasárnap, november 30, 2008

G.I. Jane

November 28. péntek

Ma benézett hozzánk a Tanár (akiknek meséltem már róla, azok most felszisszennek), és kihívott kávézni. Nem akartam megsérteni, így elugrottam vele, de közben szívtam a fogamat rendesen.

Főleg amikor közölte velem, hogy ha majd találkozik L.-el (meló ügy), akkor esetleg L. elmeséli majd neki rólam, hogy én azt szeretem, ha korbáccsal vernek az ágyban, ő meg elmeséli L.-nek, hogy ő is azt szereti, ha korbáccsal verik, és akkor ez kiderül és mi ezt megbeszéljük (????). Ááá, basszus. És aztán azt mondta, hogy csak hogy tudjam, ő nagyon toleráns, és ha kiderülne rólam, hogy otthon G.I. Joe katonákkal játszom, az se zavarná őt, mert végülis nem ártok vele senkinek. Öö, köszi.

De aztán egy jó kis Illy cappuccino feledtette a dolgokat, meg hogy végre valaki nem azt mondta, hogy hülyeség, amit tervezek, és úgysem fogok belőle megélni, meg X éves leszek mire befejezem, hanem hogy az a legfontosabb, hogy szeresd, amit csinálsz, és ne félj belevágni valami újba, és valósítsd meg ezt az álmodat.
És hogy legyen egy kis önbizalmam.. na igen.

Nincsenek megjegyzések: