kedd, december 02, 2008

Haj(jaj)

November 29. szombat

Délre mentem J.-hez hajvágásra, aki teljesen fennakadt azon, amikor azt mondtam, hogy "csak a végéből" vágjon, közölte, hogy azt bárki tud, csak egy bilit kell a fejre húzni. Mondtam, hogy azért talán mégsem mindenki, és mit gondol miért járok pont hozzá (nem, nem a két szép szeméért).

És megkérdezte, mi lesz a színével a hajamnak, mert még valamikor múltkor feldobtam, hogy változtatnék. Mondtam neki, hogy rábíznám a dolgot, csak egy kikötésem van, vörös nem lehetek. Előadta mit kreálna nekem, izgalmasnak hangzik, de most éppen nem érzem magamban azt a lendületet, amit múltkor (tavaly), úgyhogy még alszom rá párat.

Szóval rövidebb lettem pár centivel, vettem új sampont, kíváncsi vagyok ez milyen lesz.

N.-el utána még beültünk a Csokizóba, á, nem is mondok semmit inkább, aztán vásároltunk néhány dolgot, vettem díszeket az üzletbe, elvégre hétfőn már december (de durva), legyen valami karácsonyi hangulat, még ha nekem nem is lesz olyanom.

Nincsenek megjegyzések: