csütörtök, november 20, 2008

Edzéstől a Csokizóig

Hívott ma Tömjén, hogy mi a helyzet velem, annyira örültem a hívásának, meg olyan jó kedvem lett a sztoriktól, amiket mesélt, hogy hirtelen kedvem támadt lemenni edzésre este.

Írtam is L-nek, hogy bár nem hoztam cuccot, de akár le is nézhetnénk, ha megint hoz nekem. Mondta, hogy csábítóan hangzik, de holnap megy állásinterjúra, és kicsit tanulgatna még, de...még lehet, hogy inkább lejönne. Mondtam,hogy 6-ig gondolja meg, aztán majd szóljon.
Közben Shal írt sms-t, hogy ma igazán összeülhetnénk, így írtam L-nek, hogy akkor inkább hagyjuk a dolgot, és megcéloztam a Mammutot. Sajna Bee nem tudott jönni, mert még meló ügyben vidéken volt.

A Csokizóban telepedtünk le, nagy ovációval fogadva a régi srác pincért, ettünk mazsolás diós minibaguette-et, meg kávét, és kitárgyaltuk a lelkünket nyomó dolgokat.

Nincsenek megjegyzések: