vasárnap, november 16, 2008

Muffinos hétvége

Ma sütöttem kandírozott narancshéjas-kardamomos-csokis-fahéjas-kakós muffint, mert megígértem Tengelnek, hogy jövő héten sütök nekik valamit, és hétvégén van erre leginkább időm, úgyhogy megvettem a narancshéjat, és nekiestem délután.
Eredetileg szárított áfonyásat szerettem volna, de csak emiatt nem volt kedvem elmenni a Mammutig, így maradt a narancshéj.
Reméljük, ízlik majd nekik, ezt kapják reggelire, yoghurttal.

Éjszaka letöltöttem meglepetésként Tengelnek a Kusturica filmet, ami nemrég ment a mozikban, és nagyon szerette volna megnézni. Kíváncsi vagyok rá én is, majd valamikor megnézem.

Aztán késő délután irány a klinika és Gabo, útközben még tankoltam némi eleséget magunknak a KFC-ben, amit élvezettel elcsámcsogtunk, aztán munkálkodtunk egy kicsit, közben persze megtárgyaltuk az élet nagy dolgait, és kaptam finom cappuccinot is, jó volt nagyon.

Nincsenek megjegyzések: