szerda, november 12, 2008

Be The Only One

Tegnap annyira ráhangolódtam már a nemrég letöltött 2. évad Private Practice-ra, hogy amikor kiderült, hogy a lejátszó nem ismeri fel a feliratot, azért is végignéztem két részt angolul.

Igazából egészen tökéletesen értettem szinte az egészet, csak egyszer-kétszer volt olyan rész, amire majd azért kíváncsi leszek felirattal is.

Jó volt nagyon a hangulata, és ilyenkor annyira rám ragad ez a feeling, és közben nem is agyalok semmin, amikor meg kikapcsolom, addigra olyan álmos leszek, hogy akkor meg azért nem, szóval jó.

Ja, és bár már nem is emlékszem mikor maradtam fent utoljára éjfélnél tovább alapból, most megvártam (félálomban) amíg elüti az óra, és elküldhetem a köszöntő sms-t B.-nek.
Tavaly is hasonló volt a helyzet, és azt írta másnap, hogy én voltam az első.. Most is az szerettem volna lenni..

Nemrég válaszolt.
"Régen láttalak. Hiányzol ám!"
Ha tudná, ő is mennyire nekem. De ígéretet tettem, hogy hamarosan találkozunk.

Nincsenek megjegyzések: