szerda, december 03, 2008

Tell Me More

Felfedeztem az új (mármint nem új, de számomra új) kanapé párnájának a hátoldalán a gyártó márkajelzését, aminek nagyon megörültem, mert irtó kíváncsi voltam hol vásárolták anno ezt a gyönyörűséget az előző tulajdonosai, és kíváncsi voltam arra is, hogy mennyibe kerülhetett.

Meg is találtam a cég oldalát, egy olasz cég, igényes honlappal, gyönyörű bútor képekkel. Oda volt írva azonban, hogy további információk miatt, illetve katalógus, árak iránt érdeklődőknek egy rövid regisztrációt követően adnak belépési kódot az oldalra, és úgy már hozzáférhetnek több dologhoz is.

Ki is töltöttem szépen az űrlapot, azt is be kellett jelölnöm rajta, hogy milyen minőségben csápolok, vásárló, viszonteladó, lakberendező, stb. Majd elküldtem, és vártam a messiást.
Jött is egy automatikus levél, hogy észlelték a regisztrációmat, most majd ezután felveszik velem a kapcsolatot, hogy megbizonyosodjanak személyem valódiságáról, aztán küldik a kódot.
Na, gondoltam, ez nem egyszerű, de sebaj.

Egy jó pár napja történt már ez, de semmit nem kaptam azóta, gondoltam elmerült a mailem biztosan a homályba, de nem, ma ez a levél várt:

"Dear Mrs. XXX,

thank you for the interest demonstrated in our web site. For security reasons we need to check that you are actually the person who sent the request to have access to our XXX Club.

We would like to know a little more about you and about the interest you have in out products.

Are you interested in our upholstered collection for your house or are you a retailer or do you decorate other people houses?

Are you interested in anything particular? What would you like to know about us?

You will receive a confirmation Email with log in and password as soon as we know what kind of interest you have on us.

Best Regards J

XXX"

(Természetesen az X-ek helyén nevek, illetve cégnév szerepel.)

Na most, öö, izé.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát, aki egy XXX Clubba akar belépni, az ne csodálkozzon... :P

Miss Jeunesse írta...

Jogos. :P:P