vasárnap, december 07, 2008

Kaméleon

December 6. szombat

Spontán esti mozi Bee-vel, a pasijával és Shallal. 
A Kaméleont néztük meg, kíváncsi voltam rá, ugyanis a szintén Goda Krisztina által rendezett  Csak szex és más semmi nagyon tetszett nekem anno. (Az viszont vicces volt, amikor már a moziban ülve Shal megkérdezte tőlem, hogy tulajdonképpen mit is nézünk most meg. :) ) 

Mozi előtt benyomtunk egy belga gofrit, én már az éhenhalás küszöbén álltam, úgyhogy muszáj volt, pedig alapból utálok édeset enni, ha nagyon éhes vagyok, de most ez sem érdekelt. Később aztán még ettünk egy szemét amerikai hamburgert is Shallal a Mekiben. Ez az este sem az egészséges étkezés jegyében telt el. :)

A film tényleg nem okozott csalódást, nagyon tetszett. A főszereplő csávótól mondjuk kirázott a hideg (a rossz fajta), de Hámori Gabit pl. tökre szeretem, és Kulka meg egyenesen döbbenet volt számomra, mennyire hitelesen játszott. Ő volt a legjobb az egész filmben, esküszöm.

Aztán Bee-ék hazahoztak kocsival, mégegyszer köszi nekik. 
A Megyeri hídon jöttünk át, ami tényleg tök szép. :)


1 megjegyzés:

Álomtej írta...

Mi ugyanebben az időben töki pompost, sajtburgert, sültkrumplit, smarties töltetű McFreeze-t ettünk, zöld teával, hogy valami antioxidáns is legyen ennyi szeméthez...