péntek, november 14, 2008

White Russian

Reggel készítettem egy kis meglepit a srácoknak. Még reggel korán edzés előtt bementem, elhelyeztem a gondosan becsomagolt szendvicseket, mazsolás zsömlét, yoghurtot, csokikát (tesónak Merci, Tengelnek Raffaello, mi más) az asztalukra, főztem egy kávét, kikészítettem a teáskancsó elé a két kókuszos fekete tea filtert, és távoztam.

Aztán dupla edzés R.-el, jó volt mint mindig, mert csomót nevettünk, de persze kifulladásig nyomtuk, a végén mindketten lihegve ültünk a padon. Tengel nagyon aranyos sms-el értékelte a reggeli akciómat, jólesett, nem is tudtam rá mit válaszolni.

És meghozták a gyönyörű ülőgarnitúrát, ami majd a leendő lakásomban fog állni, pontosabban már most oda vitték, csak még én nem vagyok ott. Gyönyörű fehér bőr, fa berakással. Bár használt, de nagyon megkímélt állapotban van, és látszik rajta, hogy nem az ikeában vették.. Máris imádom.

A fiúk nem árulták el, hogy amíg nem voltam ott, már fel is vitték, így amikor bátyó felküldött minket Tengellel (aki persze beavatott volt, sőt mint később kiderült, ő volt az ötletgazda), hogy keressünk neki helyet fent, volt nagy ámulás részemről.
Kipróbáltuk, két ember is kényelmesen elfeküdhet a kétszemélyes kanapéban, és a fotel is szép nagyon.
Úgy örülök neki, mindig is arról álmodtam, hogy fehér ülőgarnitúrám lesz egyszer.

Nincsenek megjegyzések: