vasárnap, november 09, 2008

Mézi hajnalban

Csütörtök este igen korán ágynak dőltem, előtte még néztem egy kis Californicationt altatóul, majd szunya be fél 10 körül. A következő snitt hajnali 1-kor, Mézi mellettem sípol (Ne, ne, csak a gombokat ne...), félálomban megnézem, hát R. az, aki elmaradhatatlannak érezte közölni éppen akkor, hogy másnap reggel találkozunk, és dupla edzésünk lesz.

Na jó, vettem az adást, másnap a kocsiban útközben bevallja, hogy másnapos, és valahogy meg kell fűznünk T.-t, hogy ne legyen szadizmus. Kiköti, hogy ne merjem Hókuszpóknak hívni (erre nagyon ugrik), és egyáltalán semmi rosszat ne mondjunk rá, mondom oké, és majd megdicsérem mondjuk a haját. Mire R. rám néz, neee, te csak inkább ne szólj semmit, mert még félreérti és erőnlét lesz. Oké, ha nem, hát nem, irány a pálya.
Az első fél percben még R. megszólal T.-t hátulról vizslatva:
"Csíkos a hajad..rosszul lett levágva."
Na baszki. :)

Szerencsére csak a végén nyertünk egy bünti futást, de már csak lemondóan tettem a dolgom, úgyis rám fér egy kis mozgás.

Nincsenek megjegyzések: