szombat, november 15, 2008

Messages from the past

Mia passenger c. postja után, és felkérésre, én is megírom a nosztalgia sms-es postot.

Most bekapcsoltam a régi telefonomat, lássuk mit tudok benne szemezgetni..

Á, igen, egy sms gyönyörűszépszemű sebésztől, miután egy edzés után eldobott a Blaháig, és útközben valamin összevitatkoztunk. Semmi komoly, nem is emlékszem már mi volt, de amikor a Moszkvára értem, írtam neki egy bocsánatkérő sms-t, mire ezt írta vissza: "Moszkvan felvehetlek,h ezt megbeszéljük?"
És emlékszem, ott vártam, amíg visszajön a Moszkvára, az éjszakai 4-6-os megállójában álltam, és tudtam, hogy igazából szó sincs bármilyen probléma megbeszéléséről, inkább egy jó ürügy az egész arra, hogy együtt lehessünk megint egy kicsit.. Aztán megérkezett, felvett, még vettünk a kolesz mellett sört az éjjel-nappaliban, még arra is emlékszem, hogy közben B. felhívott valahonnan külföldről, ahol éppen munka ügyben volt, na de mindegy, lényeg, hogy egy csodálatos éjszakát töltöttünk együtt...

Azt gondoltam több ilyen régi, sokat jelentő sms-t találok, de nem. Ehelyett megtaláltam B. két olyan sms-ét, ami akkor íródott, amikor - életünkben először - iszonyú durván és komolyan összevesztünk. De halálosan, és emlékszem szó szerint rosszul voltam, mert úgy éreztem soha többé nem fogunk egymással szóba állni már ezek után.. Ahogy végigolvastam a két (tripla-)sms-ét, lúdbőrözött a hátam, még most is..
Arra már nem emlékszem, hogy történt a békülés, de hálistennek nyomtalanul múlt el a dolog.

Több régi sms-t nem találtam, de majd egy-két év múlva az lesz majd a mostani friss..

2 megjegyzés:

Bee írta...

hmm, izgalmas:) szerencsére nem túl könnyen tudok elővenni régi sms-eket, mert nincsenek régi kártyák. De valahol vannak mentések:) Asszem elvesznék, ha megkeresném őket:) Teljesen bele tudok borulni a nosztalgiázásba:)

Miss Jeunesse írta...

Na, ezzel én is így vagyok, pl. ha előveszek régi levelezéseket, naplót, stb. akkor azzal órákig el tudok szöszmötölni, nagyokat sóhajtozva közben. :)
Amúgy nekem se a kártyámon voltak a régi sms-ek, hanem a telefon memóriájában, mindig oda mentettem mindent.