csütörtök, november 06, 2008

Maradok az olaszoknál

November 3. hétfő

Edzés nem lett a dologból, mert tartottam tőle, hogy akkor előjön az orrvérzés, inkább maradtam nyugalmi állapotban.

Este találkoztunk a lányokkal, hogy megnézzük az Oktogon Grand Café helyét bitorló Braseiro brazil éttermet. Eleve sebzett szívvel léptem be az ajtón, visszasírva egykori törzshelyemet, a kedvelt pincérgárdát, és a gyönyörű csillárokat. De erről részletes beszámoló majd a Fortaquán.

Egy ital után távoztunk, szépen visszaadva az étlapot, majd átnéztünk a Friday's-be, én személy szerint dobtam egy hátast, majd végül kikötöttünk az Okay Italiában, immár véglegesen, az étlapot fogva mantrázva, hogy innen már nem megyünk el.

Jól is tettük, hogy maradtunk, mert finomakat ettünk, és a város egyik legjobb cappuccinojához volt szerencsénk. Közben tök jól elvoltunk négyesben, csodálgattuk az ételkölteményeket, hála a fényképezős telefonoknak, meg lett örökítve néhány gyönyörűség az utókornak.

Nincsenek megjegyzések: